שילוח בינלאומי לארה"ב

בכל שנה ישנם לא מעט ישראלים שעוברים לעבוד בחו"ל. המעבר לארצות הברית אינו בהכרח מדבר רק על ירידה מהארץ אלא גם על רילוקיישן. הכוונה היא לאנשים שבמסגרת העבודה שלהם נדרשים לעבור ולגור במדינת יעד, לצורך העניין בארה"ב, ושם לעבוד בתפקיד הנדרש בחברה או בארגון. מעברי הדירה הללו יכולים להיות בעלי מורכבות לוגיסטית יחסית מורכבת, משום שלא מדובר רק בהעברת תכולת הדירה מעיר אחת לאחרת בארץ, אלא מדובר על העברת ומשלוח לארצות הברית של כל תכולת הדירה למדינה בצידו השני של העולם. מעבר דירה רילוקיישן לארה"ב הוא בהחלט חוויה למי שעובר, בנוסף לפן התרבותי. מדובר בתקופה מאוד לחוצה מצד אחד, אך מאוד מרגשת מצד שני. כל אחד מתייחס לכך באופן אחר, אולם מי יכול להישאר אדיש לכך?


הצעת מחירים אונליין

לקבלת הצעת מחיר עבור שילוח בינלאומי הקישו כאן!


ברגע שמתקבלת ההחלטה על רילוקיישן, חשוב לדעת כיצד הולכים לבצע מהלך מורכב שכזה. על מנת שהכל יילך כשורה צריך למצוא את חברת השילוח הטובה והמקצועית ביותר ואחד הכלים להשתמש בהם הוא האינטרנט. כיום יש את האפשרות לדעת את כל מה שרוצים על שילוח בינלאומי מחירים, כמויות ומשקלים, יעדים ואומדן של זמני הגעה. כמובן שהדרך הכי טובה לבצע שילוח בינלאומי מהיר – שילוח אווירי. את הכל ניתן למצוא באתרים וברשת בכלל ושלב מאוד ראשוני הוא לקבל הצעות מחיר ממספר חברות. ניתן באמצעות הרשת ליצור קשר עם מספר חברות שילוח בינלאומי מובילות ומוכרות ולבקש מכל אחת מהן את הצעת המחיר עבור התכולה שצריכה לעבור לארצות הברית. הצעות המחיר מגיעות לאחר זמן מה חזרה אל הלקוח וכך ניתן לסקור כיצד כל חברה מתמחרת את הרילוקיישן.

שירותי אריזה חפצים אישיים

כשעוברים דירה אז פשוט עוברים דירה. נכון שמדובר במעבר דירה לצד השני של העולם, אך עדיין צריך לארוז. לא כל אחד אוהב ורוצה או אפילו יודע לארוז את תכולת הבית שלו וכאן מגיעות חברות השילוח ומציעות שירותים נוספים, כאשר אחד הנוחים והחשובים היא האריזה. ביום ובשעה הייעודיים מגיעים אנשי המקצוע עם קרטונים, נייר דבק ושקיות אריזה מיוחדות ומכניסים את הכל לארגזים שמסודרים בהתאם לרצון הלקוח וכמובן גם לפי משקל, גודל וכיוצא בזה. לכל לקוח יש את הדרך שהוא מעדיף שיארזו, אך אם כבר מגיעים אנשים שיודעים את מלאכתם, תמיד כדאי לתת להם לבצע את האריזה על הצד הטוב ביותר. שילוח בינלאומי של חפצים אישיים הוא בהחלט עניין אישי ועל כל חברת שילוח מוטלת החובה לשרת את הלקוחות על הצד הטוב ביותר ובהתאם להתייחס לציוד ולחפצים כאילו זה שלהם עצמם. הרגישות הרבה שנוקטת כל חברת שילוח שגם אורזת ושולחת את החפצים היא חלק מן המקצועיות הנדרשת.

מדלת לדלת

אין ספק שלעבור דירה זה כאב ראש אחד גדול. אם היה צורך בכל רילוקיישן לשכור חברה הובלות מקומית שתארוז את כל הציוד והתכולה של הבית ותעביר אותה למרכז הלוגיסטי של חברת השילוח בנתב"ג וכשמגיעים אל היעד לשכור שם חברת הובלות מקומית שתעביר את התכולה מן המרכז הלוגיסטי אל הכתובת החדשה - מאוד מסובך ומאוד מורכב. השירות שנותנות חברות שילוח בינלאומי יכולות להסתכם בשתי המילים, מדלת לדלת. כך יכולים אנשים לעבור למקום אחר בעולם בשקט ולדעת שיש מי שמלווה את החפצים שלהם לאורך כל התהליך. כאשר מדברים על שילוח בינלאומי דיפלומטים, אזרחים מן השורה ושחקני כדורגל – לכולם יש את האפשרות לבחור את חברת השילוח לארה"ב המתאימה ביותר . כל שנותר הוא ליהנות מהטיסה הארוכה...

וליצור איתנו קשר להצעת מחיר ללא התחייבות !