השוואה: שילוח בינלאומי בים ובאוויר

בחיים ובעסקים, תמיד יש מספר אפשרויות בחירה. זה נכון גם כשזה נוגע לשילוח בינלאומי. מכל האפשרויות, החשובה ביותר היא ההחלטה איזה סוג תחבורה להשתמש: הובלה אווירית או שילוח ימי. בין אם אתה עסק המעוניין במשלוח לחו"ל על בסיס שבועי או מעוניין בשילוח חד-פעמי למדינה מסוימת, אם תחליט ללכת עם משלוח באוקיינוס או הובלה אווירית, יש לשקול היטב את בחירתך. ישנם ארבעה גורמים מרכזיים שאתה צריך לקחת לתשומת לב בעת קבלת החלטה זו.

1. עלות

כאיש עסקים, אתה מחשיב את השורה התחתונה וכפרט, יש לך תקציב. באופן טבעי, אתה בוודאי רוצה להבטיח שהשילוח יעלה לך כמה שפחות, ורוצה לדעת האם זו תהיה הובלה אווירית או שילוח ימי. בדרך כלל, שילוח בינלאומי ימי הוא זול יותר מאשר המשלוח בדרך האוויר. עם זאת, זה לא בהכרח.

כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר, המחיר תלוי בעיקר בנושאי המטען לשילוח בינלאומי. חברות תעופה יחייבו אותך על ידי מה שנקרא "משקל בתשלום" המחושב משילוב של המשקל וגודל המשלוח. ספקים ימיים גובים על פי מיכל למשלוח במכולות סטנדרטיות (20 ו -40 הם הגדלים הנפוצים ביותר). בעוד המשקל משפיע על המחיר של המשלוח הימי, הוא מבוסס יותר על גודלו של המשלוח. אם אתה שולח פחות ממכולה, המחיר נקבע לעתים קרובות במטר מעוקב. במשלוחים גדולים יותר וכבדים יותר, המחיר לרוב הרבה יותר זול לספינה בים. כשהמשלוח קטן יותר, המרווח בין המחירים נהיה קטן יותר.
בעוד עלות המשלוח בפועל של משאות בים היא בדרך כלל זולה יותר מאשר עלות המשלוח של הובלה אווירית, יש עלויות נוספות: דמי האחסנה בנמלי הים, מכס ודמי יעד, כך שיש לשקול גם עלות זו.

2. מהירות

כשזה מגיע למהירות, אין ספק שהובלה אווירית היא בדרך כלל מהירה יותר. מכיוון שזמן הוא כסף, גורם זה יכול לפעמים לפצות על עלות גבוהה יותר. משלוחי ים רבים יכולים לקחת בסביבות שבועיים עד חודש כדי להגיע, בעוד משלוח אווירי לוקח יום או יומיים. כשזה מגיע להנעת דירות, לעתים קרובות טוב שיש תוספת זמן כדי להתכונן להגעה של מוצרים לבית בארץ חדשה. יש לציין כי הטכנולוגיה ממשיכה לנוע קדימה בעולם הספנות הבינלאומי. ספינות נעות מהר יותר. תעלות יצרו נתיבי שיט קצרים יותר. יש משלוחי משא חוצי אוקיינוסים ומועברים בשבוע ימים.

3. אמינות

אמינות היא משהו שכולנו מחפשים באנשים, בעסקים, במוצרים ובשירותים. איך שילוח ימי והובלה אווירית מתמודדים בקטגוריה זו? למרות שלשילוח אווירי יש היסטוריה הרבה יותר קצרה מאשר שילוח בינלאומי ימי, עדיין הובלה אווירית קצת יותר אמינה. טיסות מעוכבות על ידי מזג אוויר וגורמים אחרים, אבל חברות תעופה נוטות להיצמד ללוחות הזמנים שלהם. אין זה נדיר עבור ספינות לעדכן את לוח הזמנים. עבור רבים, יום או ימים לכאן או לשם זה לא כואב; עם זאת, עבור עסקים רבים, יום או ימים יכול להיות השפעת עלות רצינית. עם חברות תעופה, יש בדרך כלל טיסות יומיות הלוך ושוב בין ערים גדולות ברחבי העולם. מסיבה זו, מחסור בטיסה אינו גורמת לעיכוב רב למשלוח מטען. קווי אוקיינוס נוטים להיות לוחות זמנים שבועיים.

4. השפעה על הסביבה

בעוד המודעות החברתית של סוגיות סביבתיות יכולה לשנות את הדרך שהציבור מסתכל על חברה ומשפיעה על השורה התחתונה שלה, יש לנו את כל אחריות של טיפול בכדור הארץ שבו אנו חיים. נראה כי שילוח ימי זוכה בקטגוריה זו. פליטת CO2 גבוהה בהרבה בהובלה אווירית מאשר בתחבורה ימית. זה גורם למשלוח מטענים באוויר לטביעת פחמן גדולה בהרבה ממשלוח מטענים בים. עם זאת, בהתחשב בדליפות נפט והאקולוגיה הימית, גם למשלוח ימי יש לפעמים בעיות אקולוגיות לא פשוטות.

בהתחשב ארבעת גורמים אלה אמורים לעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור משלוח המטען שלך.