משלוח לישראל מארה"ב

מתי צריך שילוח בינלאומי?

ישנן סיבות רבות ושונות, בגינן צריך לבצע שילוח בינלאומי. למשל, כאשר צריך לשלוח חפץ בודד בין מדינות והכוונה יכולה להיות גם לחבילה בודדת ואף למכתב או גלויה. במאמר זה נעסוק במקרים, בהם אנו מבקשים לשלוח כמות גדולה של חפצים כמו לדוגמה, כאשר מתכוננים לקראת רילוקיישן או כאשר עוסקים בייבוא וייצוא.

דרכי משלוח מארה"ב

כעיקרון, ישנן שלוש דרכים לבצע הובלה בינלאומית. אבל היות שבין ישראל לבין ארה"ב אין דרך יבשתית, דרך זו איננה רלוונטית למי שרוצה לבצע משלוח לישראל מארה"ב. אם כן, נותרו שתי הדרכים האחרות, שהן הדרך הימית והדרך האווירית. שתי דרכים אלו הינן דרכים יעילות וטובות להובלת כבודה בין יבשות ועל הייחודיות של כל אחת מהן נרחיב מיד.

הובלה אווירית

הדרך האווירית לביצוע שילוח בינלאומי נחשבת לדרך היעילה יותר, בהשוואה להובלה הימית מהסיבה הפשוטה, שהיא מהירה הרבה יותר. היות שכך, דרך זו מתאימה בעיקר למי שחוזר מארה"ב לחיות בארץ וצריך להעביר את תכולת הבית שלו מהר ככל הניתן, על מנת שיוכל להשתמש בחפצי היום יום שלו לפני המעבר ולאחריו עם זמן המתנה קצר ככל הניתן.

הובלה ימית

כאמור, ההובלה הימית לוקחת יותר זמן מאשר ההובלה האווירית, אבל יש לה יתרונות אחרים. לדוגמה, העלויות של ההובלה הימית נמוכות יותר מאלו של ההובלה האווירית ובאופן משמעותי. כמו כן, ישנם סוגים של מטען, אותם לא ניתן להוביל דרך האוויר, אלא רק דרך הים כגון: חומרים כימיים, חפצים כבדים או גדולים במיוחד, חפצים בעלי צורה מיוחדת וכדומה.

ביטוח

רובנו דואגים לעשות ביטוח דירה כשידוע לכל, שאף אחד לא היה רוצה להפעיל אותו, אבל חשוב שהוא יהיה למקרה הצורך. הדבר נכון גם לגבי ביטוח של מטען בהובלה בינלאומית, בין אם היא מתבצעת באוויר, בים או ביבשה. חשוב לציין, שאת ביטוח הכבודה בהובלה בינלאומית מומלץ לעשות דרך סוכן ביטוח שמתמחה בכך.

שלב האריזה

אם כבר עסקנו במטענים מסוגים מיוחדים, חשוב לעסוק גם באופן האריזה של הכבודה שלכם. במידה ואתם מובילים תכולת בית סביר להניח, שיש בין החפצים שלכם גם חפצים שבירים או רגישים באופן אחר ובמקרים אלו אריזה נכונה חשובה עד מאוד. היות שכך, מומלץ להיעזר בחברה, המעסיקה אנשי מקצוע מנוסים באריזת חפצים שונים לקראת שילוח אווירי או ימי ובהתאם לתנאי הדרך הצפויה להם.

תכנון לקראת הגעה

אם כבר הגעתם לשלב זה, ודאי כבר תכננתם את כל הדרך של המטען שלכם עד להגיעו לישראל. יחד עם זאת, אסור לשכוח את שלב ההגעה שלו לארץ ותכנון כניסתו פנימה. אם כן, מן הראוי לזכור, שכאשר אנו מכניסים מטען לארץ הוא עובר דרך המכס ופעמים רבות אנו נדרשים לשלם את המס הדרוש בגינו. לקראת שלב זה מומלץ להיעזר בעמיל מכס, שיוכל לעזור לכם לעבור את כל השלבים הביורוקרטיים של המעבר במכס ולשחרר עבורכם את החפצים שלכם.

קורת גג אחת

אם אתם מרגישים שהסתבכתם קצת, בהחלט אפשר להבין אתכם! לכן אנו ממליצים לכם לפנות לחברת שילוח בינלאומי, שתוכל להציע לכם ליווי מלא עם כל השירותים הנלווים תחת קורת גג אחת. אנו ממליצים על בחירת חברת שילוח ישראלית, שמכירה היטב את כל הדרישות הישראליות מצד אחד ושיש לה ניסיון רב בעבודה עם ארה"ב. כך תוכלו לקבל את המידע המלא מתוך ניסיון ומקצועיות ולהבטיח את שלום ההובלה שלכם.