שילוח בינלאומי מחירים ושרות באינטרנט

לקבלת הצעת מחיר לשילוח בינלאומי הקישו כאן!!!

תבל לוגיסטיקה - שילוח בינלאומי בעידן האינטרנט 

שילוח מהיר בעידן האינטרנט הוא כבר לא חלום רחוק. הצורך והרצון להעביר חבילות אל יעדים מעבר לים בעבר היו מאוד מורכבים ברמה הלוגיסטית, אך כיום די בלחיצת כפתור והזזת עכבר והכל אפשרי. שילוח בינלאומי יכול להתבצע בשלוש דרכים עיקריות. הדרך הראשונה היא היבשה. בארץ מדובר בעיקר בשילוח פנימי, אלא אם כן מגיעה חבילה מחוץ לארץ. דרך שנייה היא באמצעות הים ומדובר בשיטה מאוד טובה ונוחה ואף זולה במובנים רבים. החיסרון המשמעותי של דרך זו היא הזמן. מי שמבקשים להעביר חבילה בטווח של ימים, או לחילופין מי שעוסק בייצוא הדורש מהירות, מוטב לו להשתמש בדרך של שילוח אווירי

הצעת מחיר אונליין

כאמור, לאינטרנט יש את כל האפשרויות להעביר מידע לגולשים. כאשר מתייחסים לנושא כמו שילוח בינלאומי מחירים הם אחת הנקודות החשובות ביותר שצריך להתייחס אליהן. הרי לא כל אחד שולח בכל יום חבילות למדינות אחרות ובתחילה נשמע שמדובר בהוצאה גדולה למדי. באמצעות האינטרנט ניתן לבחור את חברת השילוח המתאימה ביותר מבחינת מחירים, אמינות והמלצות. אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא את חברת השילוח המתאימה היא לעשות סקר שוק ולאינטרנט יש את האפשרות לרכז את כל המידע. ניתן ליצור קשר עם מספר חברות ולבקש הצעת מחיר באופן מקוון. כך בסופו של דבר תתקבל הצעת המחיר הראויה ולאחר בדיקה על החברה וקבלת חוות דעת חיוביות מגולשים אחרים שהשתמשו בשירותיה, בהחלט ניתן לשלח באמצעותה ליעד המבוקש.

קבלת אומדן משלוח

חבילה שצריכה להגיע מנקודה מסוימת בארץ ליעדה מעבר לים חייבת לעבור מספר שלבים ולא כל חבילה מתאימה לכל סוג של שילוח. לא כל גודל חבילה יכול לעלות על מטוס ולא כל חומר יכול לטוס ומצד שני אין אפשרות להעביר חבילות שתכולתן תתקלקל לאחר מספר שבועות בים. כל חבילה מקבלת אומדן על בסיס הצרכים של השולח ותכולת החבילה עצמה ואחת הדרכים הטובות ביותר להשתמש בהן כאשר מדברים על שילוח בינלאומי מהיר – שילוח אווירי. השילוח יעיל ביותר ומאפשר הגעה תוך ימים ואף שעות ליעד.

מענה מהיר ויעיל לשרותי שילוח בינלאומי

כל הטופסולוגיה ותהליך השילוח מתקצר באופן מדהים כאשר הכל מקוון. בקשה לשילוח והתייעצות מצד אחד יכולה לקבל מענה מהיר מאוד משרות הלקוחות וחברת השילוח בצד השני. המהלכים מאוד קצרים ולעיתים גם אין צורך לצאת מהבית. חברות השילוח עושות את כל הנדרש על מנת שההליך הלוגיסטי יהיה יעיל ככל הניתן הן מבחינת זמן, הן מבחינת שמירה על החבילה וכמובן שמירה על שמה הטוב של החברה תלוי במרכיבים הללו - לכן לאינטרנט יש גם מקום של כבוד.

עמידה בתקנים של שירות בינלאומיים

כל חברת שילוח בינלאומי פועלת מול מספר רב של גורמים מעבר לים וקיימת דרישה, של לקוחות וחברות אחרות, לשמור על רמה מקצועית גבוהה. בין אם מדובר על שילוח בינלאומי לארה"ב, לאירופה ולמזרח הרחוק, הסטנדרטים הגבוהים נשמרים ולכל לקוח מתאפשרת הזכות ליהנות משרות ברמה הטובה ביותר. עמידה בסטנדרטים איכותיים מאפשרת לחברת שילוח לעבוד ולשרת גם את הקהל המקומי במדינות היעד אליהן מגיעות חבילות מהארץ.