שילוח בינלאומי הובלה ימית

במידה ואתם מבקשים להעביר סחורה או תכולת דירה בין מדינות אז הובלה ימית עשויה לספק פתרון יעיל במחירים הוגנים לשילוח מטענים כבדים. חברת תבל לוגיסטיקה בע"מ תעניק לכם ייעוץ וליווי צמוד משלב התכנון ועד לקבלה הסופית של המטען. 

ישנן מספר דרכים להובלת סחורות ומטענים. אחת הדרכים השכיחות היא הובלה ימית. דרך נוספת נפוצה מאוד היא הובלה אווירית, במידה ונרצה להעביר מטענים גדולים וכבדים סביר להניח שנבחר בדרך הימית, גם מטענים של חומרים מסוכנים מומלץ להוביל בהובלה ימית. הובלה ימית נעשית על ידי אניות משא עמוסות. במכולות בגדלים שונים. מכולות אלו מסוגלות להכיל בתוכן תכולה ומטענים מחומרים שונים. הובלה ימית היא דרך זולה יחסית בהשוואה להובלות דומות ובדרך כלל דרך גם משתלמת יותר מבחינה כלכלית. כיום פועלות בישראל אין ספור חברות המתמחות בסוגי ההובלות השונות.
נקודה חשובה לציון היא העובדה שהובלה ימית היא בדרך כלל  ארוכה יותר מן ההובלות המקבילות ולכן יש לקחת זאת בחשבון בטרם המחליטים על הובלה ימית.


מתי כדאי לבחור בהובלה ימית ?


נכון להיום יש אינספור דרכים להעביר סחורה, ונשאלת השאלה מהי הדרך הטובה ביותר להובלה היחודית שלכם, הרי לא כל הובלה זהה אחת לשנייה, ישנן הובלות מורכבות יותר לדוגמא הובלה של חומרים מסוכנים, יש הובלות קטנות יותר, ויש הובלות שלא ניתן להעביר בדרך אחרת מלבד הובלה ימית. לכן לפני הובלה ימית יש להביא בחשבון כמה גורמים עיקריים כמו גודל הסחורה, האם הסחורה המסוימת הזאת היא דחופה או שניתן להעבירה ללא לחץ זמנים מיוחד. יש חברות אשר שולחות את המטענים שלהם באופן תדיר מאוד, אם הוחלט להוביל את הסחורה על ידי הובלה ימית יש לבדוק האם החברה מבצעת הובלה ימית ישירה או שיש בדרך עצירות המעכבות באופן משמעותי את הגעת המשלוח.


הובלה ימית, מה צריך לדעת ?


בשנים האחרונות הוקמו יותר ויתר חברות אשר מתמחות בהובלה ימית. עקב כך נוצר מצב שהשוק מלא בחברות חדשות, כשלחלק מהן אין עדיין את הניסיון של החברות הוותיקות המספקות שירותי הובלה ימית, כבר עשרות שנים.

מספר טיפים לפני שמזמינים הובלה ימית:

  • קבלו מספר הצעות מחיר שימו לב אם תקבלו הצעה נמוכה בהרבה מיתר ההצעות, לא להתפתות ולהסכים לקבל את השירות של אותה חברה לפני שכל השאלות נשאלו והכל ברור.
  • מומלץ לקבל חוות דעת מלקוחות בעלי ניסיון מול חברת ההובלה ימית הנבחרת, ולבדוק האם חברת ההובלות עמדה בציפיות ובהבטחות.
  • לאחר שנבחרה חברת הובלות ימית שתבצע את המשלוח עבורנו יש לקבל מהחברה עותק של תעודת המשלוח כדי שיהיה גם ללקוח את האפשרות לעכב אחר המטען.
  • יש למדוד את המטען המיועד לשליחה ולהשוות בין נפח המטען שמדדה החברה לבין הנפח הנמדד על ידי הלקוח.
אין ספק הובלה ימית היא דרך יעילה ובטוחה להעברת מטענים גדולים אך חשוב להיות מסודרים ולעקוב אחר המטען לאורך כל הדרך.

לסיכום:

בהובלה ימית היא סוג של הובלה מבין מבחר עצום של הובלות הקיימות כיום בשוק. הובלה ימית היא הובלה זולה ובטוחה לכן הובלה ימית כל כך נפוצה.