רילוקיישן לתושב חוזר

מעבר בין מדינות עשוי להיות קשה לכל אחד. בפרט כאשר מדובר על חזרה למדינת ישראל אחרי שהות ממושכת בחו"ל. יש שפע חברות המבצעות שילוח בין מדינות, אנשים העוברים למדינה אחרת או חוזרים לארץ שולחים בדרך כלל את תכולת דירתם וחפציהם בדרך של משלוח מכולה דרך הים. השיטה של משלוח מכולה מהווה יתרון אדיר לשולח שכן בדרך זו ניתן להעביר בביטחון את כל תכולת הדירה והמטלטלין. משלוח מכולה מתבצע באמצעות ספינות משא ענקיות המתוכננות בדיוק לשם כך. במידה ובחרתם לשלוח תכולה קטנה יחסית במשקל נמוך יחסית אופציה מתאימה לעשות כן היא באמצעות משלוח אווירי. שילוח מטענים בעזרת שילוח אווירי הוא מהיר מאוד יחסית למשלוח המתבצע דרך הים. זאת גם אחת הסיבות לכך שדרך זו של משלוח תהיה יקרה יותר באופן משמעותי מאשר משלוח מכולה דרך הים. החברה הדואגת לתהליך של משלוח מכולה גם מטפלת בכל הניירת הכרוכה במשלוח. 


תבל לוגיסטיקה בשרות ה- תושבים חוזרים 

מתכננים לחזור לארץ? תבל לוגיסטיקה מתמחה בפתרונות שילוח בינלאומי ובקיאה בכל הזכויות העומדות לרשות תושב חוזר. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שלבי המעבר ולהבטיח חזרה קלה ארצה. 

לאחר שהות ארוכה בחו"ל סביר להניח שצברתם רכוש רב וחפצים אישיים אותם תרצו לשלוח לארץ. הדרך לעשות כן היא לרוב באמצעות משלוח מכולה. מומלץ לבדוק אילו שירותים מעניקה חברת השילוח הבינלאומי בנוסף רצוי לבדוק על מה החברה מוכנה להתחייב. ככל שהחברה המבצעת משלוח מכולה היא ותיקה ומנוסה כך גדל הסיכוי לביצוע משלוח מכולה חלק וללא תקלות, תוך ידיעה שהחברה אמונה על נושא הבירוקרטיה.

תבל לוגיסטיקה תדאג לשחרר את המכולה מן המכס, ותטפל בכל הניירת הכרוכה בשחרור שלאחר משלוח מכולה. 

לחזור ארצה בקלות

החזרה ארצה כבר בפתח וחשוב להבין שתהליך משלוח מכולה מתחיל הרבה לפני הגעת הרכוש למכולה. בשלב הראשון מתבצעת אריזה של התכולה, בדרך כלל החברה המשלחת תשלח נציג מטעמה שילווה את הלקוח בתהליך האריזה. לאחר מכן התכולה תילקח על ידי משאית ישירות לנמל ממנו היא אמורה להישלח. עמיל המכס פועל בשלב זה על מנת לזרז את התהליך המורכב של משלוח מכולה. עמיל מכס מנוסה, יודע להתמודד עם שלל מצבים אפשריים. לאחר משלוח המכולה חשוב לשמור על קשר עם החברה המשלחת ולהתעדכן בסטאטוס של המשלוח, ומתי יש לצפות להגעת המכולה.

אחרית דבר

לא חייבים להסתבך! הפקידו את התהליך של משלוח מכולה, בידי גורם מקצועי בדקו היטב וחסכו זמן וכסף. ברוכים השבים ארצה.