עוברים דירה וצריכים הובלה לחו"ל?

לקבלת הצעת מחיר הקליקו!

מדוע אתם זקוקים להובלה לחו"ל?


למעבר דירה לחו"ל יכולות להיות סיבות רבות. הנפוצות ביניהן הן: שליחות דיפלומטית, סיבות משפחתיות, רילוקיישן, עסקים וכאמור, הסיבות הן עוד רבות. חלק מהסיבות מאפשרות מעבר דירה לחו"ל באופן חלק יותר מאחרות. לדוגמה: בעת מעבר מטעמי עבודה, אין צורך לדאוג לפרנסה לכל הפחות לאחד מבני הזוג. כך גם לגבי מעבר למטרת לימודים, כך שאין צורך בחיפוש אחר מוסד אקדמי או חיפוש אחר תעסוקה וישנה האפשרות לגור במעונות.
כאמור, הסיבות למעבר דירה לחו"ל יכולות להיות רבות ומגוונות וכמו כן, יכולות להיות מספר סיבות במקביל. לדוגמה, מעבר למטרת לימודים במדינה בה יש גם קרובי משפחה. מה שחשוב לזכור הוא, שיש להתכונן למעבר בהתאם לסיבות למעבר ומומלץ תמיד לחשוב על הפרטים הקטנים כעל הגדולים וגם לקחת בחשבון, שלעולם לא תהיו מוכנים לחלוטין ותמיד יהיו דברים "שיפלו בין הכיסאות".

מעבר רגשי

יהיו הסיבות שלכם למעבר דירה לחו"ל אשר יהיו, אין ספק שהוא כרוך בהרבה מאוד אמוציות. הרגשות יכולים להיות של ציפייה והתרגשות והם יכולים להיות של פחד ודאגה מהעתיד ויתכן בהחלט, שהרגשות יהיו מהולים האחד בשני. כאשר מעורבים במעבר גם ילדים, הרגשות הופכים לקיצוניים יותר ולעיתים האווירה נעשית עכורה.
בכדי להעצים את תחושת הציפייה והתרגשות ולהקטין את רגשות החרדה, חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי מעבר דירה לחו"ל באופן הרגוע ביותר. כמו כן, חשוב גם לעשות לפחות ביקור היכרות אחד במדינת היעד לפני המעבר. כך תוכלו להכיר את הסביבה, להכיר את התושבים ולהתחיל להתרגל ולתרגל את השפה החדשה, בה תיאלצו להשתמש. בנוסף, ברוב מדינות העולם, ניתן למצוא מקומות התקהלות של יהודים וישראלים. כך תוכלו להתאקלם בקלות רבה יותר.

מעבר פרקטי

מעבר דירה לחו"ל או העברת תכולת דירה לחו"ל דורשים לא מעט הכנות גם מהבחינה הפרקטית. כלומר, יש לדאוג למקום מגורים, פרנסה, שירותי אריזה שילוח חפצים אישיים ועוד. הדברים הופכים למסובכים יותר כאשר גם ילדים כלולים במעבר דירה לחו"ל מפני שאז יש לדאוג גם למסגרות בשבילם כמו למצוא גן ילדים יהודי בניו יורק בכדי לשמור על מורשת יהודית גם בחו"ל אם מדובר על מעבר דירה לארה"ב או גן ילדים ישראלי בברלין אם אתם עוברים לגרמניה.
גם הבנת הביורוקרטיה במדינת היעד היא חשובה ביותר! חשוב להבין את החוקים מבחינת מיסים, רישום למסגרות חינוך, ביטוח בריאות וכך הלאה. את הדברים האלו חשוב לברר מראש ולהתכונן בהתאם. לשם כך מומלץ לקבל ייעוץ.

העזיבה

מעבר דירה לחו"ל כרוך גם בסיום ולא רק בהתחלה. היות שכך, חשוב לסגור את כל הפרטים גם בארץ. לדוגמה, לפנות את הדירה בה גרתם, לסיים חשבונות פתוחים אצל ספקי שירות שונים וכך הלאה. דבר נוסף חשוב הוא להכיר את השגרירות הישראלית או כל נציגות ישראלית שהיא במדינת היעד על מנת שתוכלו לשמור גם על ערוץ תקשורת זה פתוח עם ישראל.

קבלת ייעוץ

יתכן שהתוכנית היא לעבור לחו"ל למשך תקופה מסוימת ויתכן שהמעבר הוא לצמיתות. בשני המקרים, חשוב להתכונן מכל הבחינות למעבר זה ובעיקר להתייעץ עם אנשים נוספים אשר ירדו מהארץ בשנים האחרונות ובעיקר אם הם עברו למדינה אליה בכוונתכם לעבור גם. כך תוכלו להיעזר בהם בקבלת מידע מקומי מבעלי ניסיון וכידוע, אין חכם כבעל ניסיון!