סוגי משלוחים לארצות הברית

סוגי משלוחים לארצות הברית

מתי תזדקקו לשירות של משלוח לארצות הברית ואיך ניתן לבצע אותו? במאמר זה נספק לכם את כל המידע הדרוש לכם בנושא של שילוח בינלאומי עם דגש על ארצות הברית.

על הובלה בינלאומית

התחום של הובלה בינלאומית עוסק בהעברת כבודה ממדינה אחת לאחרת ואף בין יבשות שונות. את ההובלה ניתן לעשות בשלוש דרכים: הובלה ימית, הובלה יבשתית והובלה אווירית. במידה ויש דרך יבשתית פתוחה, זוהי הדרך המהירה והזולה ביותר. העניין הוא, שבדרך כלל דרך זו אינה אפשרית ובעיקר כאשר מדובר על הובלת מטען בין שתי יבשות שונות, כמו במקרה של משלוח לארצות הברית.

מתי תזדקקו לשילוח בינלאומי?

ישנם שני מקרים נפוצים, בהם נדרש שילוח בינלאומי: רילוקיישן ומסחר בינלאומי – ייבוא וייצוא. במקרה של רילוקיישן, על העוברים לגור מעבר לים להעביר את כל רכושם ממדינה אחת לאחרת והיות שבשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עושים רילוקיישן, מקרה זה הפך לנפוץ במיוחד. כמו כן, גם עסקי הייבוא והייצוא ממשיכים לפרוח לשגשג עם כל העולם ולכן גם מקרים אלו הם נפוצים ובשנים האחרונות, אף יותר מבעבר.

על ארצות הברית

ארצות הברית היא יעד נחשק לרילוקיישן, בעיקר בזכות האפשרויות הכלכליות ואיכות החיים בה לעומת זו שבארץ. כמו כן, גם עסקי המסחר עם ארצות הברית הם בעלי בסיס יציב ולכן אנשי עסקים רבים בוחרים לעסוק בייבוא וייצוא עם ארצות הברית ולעשות זאת עם תחושת הביטחון הנחוצה למי שמשקיע כספים רבים כל כך בייבוא או ייצוא של מוצר כזה או אחר.

ארצות הברית מבחינת שילוח

משלוח לארצות הברית נחשב למורכב יותר מאשר משלוח לאירופה. הסיבה לכך היא, שארצות הברית רחוקה יותר מישראל מאשר אירופה, מה שהופך כל שילוח לארצות הברית או ממנה לאטי יותר ולעתים, הזמן הוא אחד המשאבים החשובים ביותר כשרוצים להעביר מטען ממקום אחד לאחר. לדוגמה, כאשר משפחה עוברת לגור בארצות הברית ועליה להעביר את כל חפציה ואין באפשרותה להתקיים בלעדיהם, הרי שככל שהמשלוח יתעכב, כך המשפחה תהיה בבעיה גדולה יותר.

כיצד ניתן לזרז משלוח לארצות הברית?

כאמור, ישנן שתי דרכים, בהן ניתן לבצע משלוח לארצות הברית: אווירי או ימי. היות שטיסה תמיד תהיה מהירה יותר מאשר הפלגה, הרי שאם אתם צריכים להעביר את המטען שלכם במהירות, עדיך להעביר אותו דרך האוויר, גם אם מדבור בדרך היקרה יותר. יחד עם זאת, לא תמיד ניתן לעשות זאת ואז נשארת רק אפשרות אחת – הדרך הימית. המקרים בהם לא ניתן להעביר מטען דרך האוויר הם כאשר מדובר על חומרים כימיים, מטען שדורש תנאי אחסון מיוחדים, מטען בעל צורה מיוחדת או מטען גדול או כבד במיוחד.

האפשרות השלישית

עד עכשיו דובר על בחירה באפשרות אחת לביצוע הובלה בינלאומית. אבל לעתים עדיף לפצל את המטען ולהתאים את אופן השילוח לצרכים שלכם. אם נישאר עם הדוגמה של רילוקיישן של משפחה, הרי שאת החפצים הבסיסיים ניתן לשלוח דרך האוויר ואילו את החפצים, אותם לא ניתן לשלוח בדרך זו, לשלוח דרך הים ולהמתין להם בסבלנות. כך גם לגבי ייבוא וייצוא: אם אתם צריכים להעביר כמות מסוימת של סחורה במהירות, הרי שניתן להעביר את הכמות הנחוצה בדחיפות דרך האוויר ואת השאר דרך הים. כמובן, במידה ומדובר על ייבוא וייצוא, לעתים עדיף להשאיר את כל הסחורה ביחד למרות הכל ובהחלט כדאי לבחון את כל האפשרויות לעומק.

בכל מקרה, תמיד עדיף להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים בכל הנוגע לתחום של שילוח בינלאומי!