משלוח לארצות הברית

משלוח לארצות הברית


ישראלים רבים עוברים להתגורר בחו"ל, ובפרט זה לניו יורק. ניו יורק, ה"תפוח הגדול",  ידועה בכל העולם כמקום שבו חלומות מתגשמים. ישראלים בניו יורק נוהגים להתפרנס ממקצועות רבים ומגוונים: ברוקרים, מתכנתי מחשבים, אנשי נדל"ן, אדריכלים, מעצבים, אמנים, אנשי תקשורת ועוד, והם לרוב מנהלים אורח חיים עסוק ותזזיתי במיוחד. כדי לבצע את המעבר באופן חלק, יש לדאוג לביצוע שילוח בינלאומי לארה"ב עם חברה אמינה ומקצועית.

משלוח לארצות הברית – מה זה אומר?

כשעושים משלוח לארצות הברית למעשה מעבירים את המטען מישראל לארה"ב. בין אם העברת החפצים נעשית במטוס או דרך שילוח ימי, היא תמיד תיעשה במקצועיות המרבית. החפצים הנשלחים לניו יורק מועברים בשלמותם, ובאחריות מלאה. שילוח לארה"ב מעניק שקט נפשי לישראלים שמהגרים לניו יורק. 

שירות שילוח למהגרים החדשים

אצלנו בתבל לוגיסטיקה בע"מ מתמחים בביצוע פעולות שילוח בינלאומי לניו יורק ארה"ב, ומחזיקים בניסיון רב של העברת כבודה מזה שנים רבות. השילוח המקצועי שלנו משרת ישראלים בניו יורק מכל הסטאטוסים: תושבי קבע, בעלי גרין קארד, אנשי עסקים שבאים לפגישות באופן קבוע ותיירים. אנו מציעים לכם שירות נוח ומהיר, באופן שיחסוך לכם זמן וכסף. אם אתם מתלבטים האם לבצע שילוח, זכרו כי שילוח לארה"ב יעניק לכם קרקע בטוחה לנחות עליה, בהגיעכם למדינה הרחוקה. 

שירות שילוח לניו יורק – בדיוק בזמן

שירות השילוח דואג לכך שהחפצים יגיעו בתאריך המדויק שעליו סוכם, ושהכבודה תגיע בדיוק באותו המצב בו נשלחה. כשמבצעים משלוח לארצות הברית, חשוב להבין שהשירות ערוך להתמודד עם כל סוגי הכבודה: רהיטים, מכשירים חשמליים, חפצים שבירים ועוד. למעשה, כל כבודה ניתנת להעברה באמצעות שירות השילוח. שילוח בינלאומי לארה"ב הוא המספק עבור הישראלים המהגרים את שירות העברת הכבודה המושלם.

שילוח בינלאומי לקליפורניה לוס אנג'לס סן פרנציסקו ו- עמק הסיליקון

מלבד שילוח לניו יורק, אנו מציעים גם שירותי שילוח בינלאומי לארה"ב לקליפורניה לוס אנג'לס סן פרנציסקו ו- עמק הסיליקון. שירות כזה מאפשר לישראלים הנמצאים בארה"ב העברת כבודה בצורה מקצועית ואמינה, לכל מקום שיחפצו. לכן כשאומרים שילוח בינלאומי לארה"ב הכוונה היא לכל היעדים המרכזיים ביבשת, ולא ניו יורק בלבד. 

תהליך העברת החפצים

כשמבצעים משלוח לארצות הברית חייבים לעבור מספר פרוצדורות מקצועיות: רישום מדויק של כל החפצים המיועדים להעברה, צילום החפצים לפני המשלוח (כדי לוודא שההעברה תהיה מושלמת), והתאמת תנאי האחסון לחפצים המועברים. במלים אחרות, שילוח בינלאומי לארה"ב חייב להתבצע בסטנדרטים המחמירים ביותר. לכן, כשבוחרים שירות שילוח בינלאומי לארה"ב, כדאי לבחור חברה מקצועית ואמינה. אנו מתחייבים לשירות שילוח לארה"ב בצורה הקפדנית והמחמירה ביותר.

משלוח חפצים אישיים

ממש כמו שנפוץ לעשות זאת בארץ, משלוח חפצים אישיים הוא תהליך שמתבצע לעתים קרובות גם בחו"ל. המשלוח מישראל לארצות הברית נארז בחבילות אטומות, ונשלח בטיסות שיוצאות באופן סדיר מישראל. עובדה זו יכולה להקל על ישראלים רבים שמתלבטים האם לבצע שירות שילוח בינלאומי לארה"ב או לא. 

שירות משלוח חפצים אישיים אחריות בסטנדרטים הגבוהים ביותר

מעבר לאחריות האישית שאנו רואים בשמירה על החפצים שלכם, אנו מקפידים לעמוד גם בסטנדרטים בינלאומיים, כולל אלה המחירים ביותר. אנו מבינים היטב את הצורך שיש לכל אחד, לדעת שהוא הפקיד את חפציו בידיים טובות, ושהם יגיעו אליו בבטחה, וחשוב לא פחות – במהירות. לכן אנו מפעילים את מיטב אנשי הצוות והמנגנונים שיבצעו את הפעולה בקלות ובדיוק מרבי, ומבחינתכם – בעלויות מינימליות. אנו מזמינים אתכם לבצע את המעבר שלכם בקלות וברוגע, תנו לנו לעשות את העבודה בשבילכם!