מחיר הובלה ימית תבל לוגיסטיקה

בדרך כלל שבוחרים לשלח מטענים כבדים וגדולים, בוחרים לעשות כך דרך הובלה ימית. דרך זו היא בעצם הדרך היחידה כיום לשנע מטענים גדולים וכבדים בין מדינות. לכן נשאלת השאלה מי תהיה החברה המתאימה ביותר לסוג המשלוח אותו מבקש הלקוח לשלח. מחיר הובלה ימית נקבע על פי כמה גורמים בניהם גודל המטען אותו מבקש הלקוח לשלוח והמשקל. מחיר הובלה ימית מעסיק את כל אחד המבקש לשלוח את המטען שלו ובפרט כאלה המבצעים משלוחים באופן קבוע כמו יבואנים או יצואנים או כמו חברות גדולות המבקשות לייבא או לייצא מוצרים שונים למדינות שונות, מחיר הובלה ימית הוא לא קבוע ומשתנה ממשלוח למשלוח בהתאם לאופיו של המשלוח, מחיר הובלה ימית יכול להשתנות גם בהתאם לאחסון המטען כך שניתן יהיה לחסוך כסף על ידי שיתוף המכולה על ידי כמה לקוחות שונים, בדרך זו ניתן לחסוך כסף רב ממחיר ההובלה הימית


מחיר הובלה ימית של רכוש פרטי


בעת משלוח של רכוש פרטי בהובלה ימית על הלקוח להיות ער לאין ספור מהלכים אותם יצטרך לבצע. לכן חשוב לסגור את מחיר הובלה ימית כבר בשלבים הראשונים כמובן שחשוב לקבל מספר הצעות מחיר הובלה ימית לפני שבוחרים את החברה המתאימה ביותר. מחיר הובלה ימית מתחלק להמון קטגוריות והרבה שירותים אותם מציעה חברת השילוח, סביר להניח שלקוח פרטי אשר בוחר להעביר את רכושו לא ישתמש בכל השירותים הללו לכן יש לבחון מראש את השירותים שכן מחיר הובלה ימית נקבע לפיהם. מחיר הובלה ימית של רכוש פרטי נקבע גם לפי המשקל והגדול של המטען בדומה לשאר סוגי המשלוחים.


מחיר הובלה ימית מה זה כולל?


כאמור מחיר הובלה ימית נקבע לפי מספר גורמים ולפי אופי המשלוח. מחיר הובלה ימית כולל בתוכו שירותים שונים אותם מעניקה החברה הדואגת לשילוח. מחיר הובלה ימית כולל בתוכו שירותי עמילות מכס, והחברה דואגת לשחרר את המטען מהרשויות. כמו כן מחיר הובלה ימית כולל שירותי לוגיסטיקה שונים. מחיר הובלה ימית נקבע גם על פי שער המטבע באותו יום עסקים. מחיר הובלה ימית יכול להשתנות בהתאם לאופי השירות שהוזמן, שכן ניתן לדוגמא לקבל גם שירותי אריזה מחברת השילוח. המחיר של ההובלה הימית יכול להשתנות גם אם הלקוח בוחר לאחסן את תכולתו או את סחורתו במחסני חברת השילוח אותה שכר. יש המון גורמים המשפיעים על המחיר בין משלוחים שונים ולסוגיהם, על השירותים הרבים אותם ניתן לקבל ניתן לשלם גם בנפרד, ויש חברות המציעות חבילות של שירותים אותם הם מאפשרים ללקוח לבחור. חשוב להחליט כבר בהתחלה מהם השירותים אותם אתם צריכים ופשוט לצאת לדרך.